ПРОГРАМА розроблення містобудівної документації населених пунктів Новострілищанської селищної ради на період 2016-2018 років
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням селищної ради
01 березня 2016 року № 116
ПРОГРАМА
розроблення містобудівної документації населених пунктів Новострілищанської
селищної ради на період 2016-2018 років
- Паспорт програми
1. |
Ініціатор розроблення програми |
селищна рада |
2. |
Дата, номер і назва документа органу місцевого самоврядування про розроблення програми |
рішення сесії скликання сільської ради № 116 від 01.03. 2016 р. |
3. |
Розробник програми |
Новострілищанська селищна рада |
4. і |
Відповідальний виконавець програми |
виконавчий комітет Новострілищанської селищної ради (відділ, комісія тощо) |
5. |
Учасники програми |
сільська рада, фізична або юридична особа, яка, відповідно до законодавства, є розробником відповідної документації, структурні підрозділи райдержадміністрацїї |
6. |
Термін реалізації програми |
2016-2018 роки |
7. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми |
сільський бюджет; районний, обласний бюджети; держбюджет, кошти потенційних інвесторів, інші джерела, не заборонені законом |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: |
480,000 тис.грн. |
Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населених пунктів громади.
На сьогоднішній день, актуальні генеральні плани сіл відсутні.
Генеральні плани сіл розроблені у 1960-70 роках минулого століття, вичерпали свій розрахунковий ресурс, втратили актуальність, мають невелику практичну цінність і мало придатні для подальшого застосування. Будівництво ведеться вибірково, без врахування загальної стратегії розвитку населених пунктів, що створює певні труднощі у забезпеченні інженерно-транспортної інфраструктури об’єктів будівництва.
Відповідно до вимог чинного законодавства у разі відсутності містобудівної документації передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності, або зміна цільового призначення земельних ділянок для містобудівних потреб забороняється.
Таким чином відсутність містобудівної документації призупиняє будь-яку інвестиційну діяльність на території населеного пункту. Тому розроблення програми забезпечення населених пунктів селищної ради генеральними планами є необхідним і актуальним заходом.
Метою програми є послідовне розроблення і коригування містобудівної документації населених пунктів селищної ради, відповідно до схеми планування території України та схеми планування території району. Що дасть можливість забезпечення їх сталого розвитку, раціонального використання земель, створення повноцінного і безпечного життєвого середовища, врахування державних, суспільних і приватних інтересів на кожній території.
- актуалізація картографічної основи (виконання топографо-геодезичних зйомок територій масштабу 1:2000);
- визначення та встановлення меж населених пунктів;
1 • розроблення (коригування) містобудівної документації населених
пунктів сільської ради (генплани, концепції розвитку, правила забудови);
- врахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій;
- обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням та використання територій для містобудівних потреб;
- забезпечення сталого розвитку населених пунктів;
- визначення і раціональне розташування територій житлової та громадської забудови, промислових, рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших територій та об’єктів;
- обґрунтування та встановлення режиму раціонального використання земель та забудови територій, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;
- визначення, вилучення (викуп) і надання земельних ділянок для містобудівних потреб на основі містобудівної документації в межах, визначених законом;
- визначення територій, що мають особливу екологічну, наукову, історико-культурну цінність, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання;
- охорона довкілля та раціональне використання природних ресурсів;
- регулювання забудови населених пунктів.
У відповідності до чинного законодавства. Програма реалізується безпосередньо органом місцевого самоврядування (сільською, селищною та міською радами), у межах компетенції, структурними підрозділами районної державної адміністрації, фізичними або юридичними особами, які, відповідно до законодавства, є розробником відповідної документації.
Фінансування, передбачених Програмою заходів, здійснюється за кошти місцевого та державного бюджетів, потенційних інвесторів та інших джерел, не заборонених законом. Фінансування програми може здійснюватись, також, за рахунок
коштів пайової участі замовників будівництва об’єктів містобудування на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів.
Розрахунки вартості робіт, передбачених Програмою, виконано на підставі діючих нормативів. За окремими угодами, виходячи із орієнтовного розрахунку, - 130 грн. на топографо-геодезичні і 170 грн. на проектно-планувальні роботи за 1 гектар території населеного пункту.
6. Обсяги робіт та джерела фінансування програми
№ п/п |
Види робіт |
Обсяги фінансування (тис. грн.) |
Термі н викон ання |
Джерела фінансування |
і 1. |
Актуалізація картографічної основи (виконання топографо- геодезичних зйомок територій масштабу 1:2000) с. |
За окремою угодою із орієнтовного розрахунку 150 грн. за 1 га території населеного пункту |
2016- 2018 |
селищний бюджет; районний, обласний бюджети; держбюджет, кошти потенційних інвесторів, інші джерела, не заборонені законом |
2. |
Актуалізація картографічної основи (виконання топографо- геодезичних зйомок територій масштабу 1:2000) с. |
За окремою угодою із орієнтовного розрахунку 150 грн. за 1 га території населеного пункту |
2016- 2018 |
селищний бюджет; районний, обласний бюджети; держбюджет, кошти потенційних інвесторів, інші джерела, не заборонені законом |
3. |
Розроблення генерального плану с. « |
За окремою угодою із орієнтовного розрахунку 170 грн. за 1 га території населеного пункту |
2016- 2018 |
селищнийбюджет; районний, обласний бюджети; держбюджет, кошти потенційних інвесторів, інші джерела, не заборонені законом |
4. |
Розроблення генерального плану с. |
За окремою угодою із орієнтовного розрахунку 170 грн. за 1 га території населеного пункту |
2016- 2018 • |
селищний бюджет; районний, обласний бюджети; держбюджет, кошти потенційних інвесторів, інші джерела, не заборонені законом |
Реалізація Програми розрахована на період з 2016 по 2018 роки.
Ресурсне забезпечення програми
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми |
Етапи виконання п] |
зограми |
Всього витрат на виконання програми |
|||
І |
II |
III |
IV |
|
||
2016 рік |
2016рік |
2017 рік |
2018 рік |
|
||
Актуалізація картографічної основи 11 населених пунктів громади |
100 |
150 |
|
|
|
250 |
Актуалізація картографічної основи 11 населених пунктів громади |
|
|
80 |
|
|
80 |
Розроблення генерального плану смт. Нові Стрілища |
|
|
90 |
60 |
|
150 |
|
|
|
|
|
|
|
В результаті реалізації Програми очікується:
- забезпечення всіх населених пунктів сільської ради придатною для користування містобудівною документацією, яка забезпечуватиме збалансований розвиток, забудову та інше використання територій населених пунктів;
- забезпечення раціонального використання земель;
- розроблення схем інженерного захисту територій, вражених природними екзогенними процесами, створення безпечних умов проживання населення;
- встановлення та впорядкувати меж населених пунктів;
- забезпечення раціонального використання природно-ресурсного потенціалу населених пунктів.
Селищний голова Г. Козяр