Як діяти, коли замовлення не відповідає зображенню в меню?
Головне територіальне управління юстиції у Львівській області продовжує інформувати про права споживачів.
На цей раз говоримо, як захистити свої права у випадку,коли замовлення не відповідає зображенню в меню?
Якщо в закладі харчування Вам принесли замовлення:
- яке за зовнішнім виглядом не відповідає зображеному в меню (крім випадків, якщо продавець зазначає про можливі відмінності у зовнішньому вигляді)
- в якому наявні інгредієнти, не вказані в меню
- що містить сторонні предмети
- яке явно не придатне для споживання (зіпсоване, несвіже)
- з суттєвим запізненням (якщо офіціант заздалегідь запевнив, що страву принесуть протягом конкретного часу
ВИ МОЖЕТЕ: не сплачувати за замовлену страву і вимагати безкоштовно замінити її на іншу.
Якщо адміністрація закладу відмовляється безкоштовно замінити страву:
- Оплатіть страву та зафіксуйте докази порушення ваших прав: сфотографуйте страву, зображення в меню, збережіть чек.
- Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.
Ви також маєте право зважити страву, якщо у вас виникла підозра щодо невідповідності вказаній у меню вазі.
Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено,
Звертайтесь:
- Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80
- Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua
- Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103