Новострілищанська об'єднана територіальна громада

припинила діяльність, увійшла до складу Бібрської громади

Як діяти, коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

Дата: 02.05.2019 10:24
Кількість переглядів: 859

Фото без опису

Головне територіальне управління юстиції у Львівській області продовжує  інформувати про права споживачів.

 

На цей раз говоримо, як захистити свої права у випадку,коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

 

Якщо в закладі харчування Вам принесли замовлення:

  • яке за зовнішнім виглядом не відповідає зображеному в меню (крім випадків, якщо продавець зазначає про можливі відмінності у зовнішньому вигляді)
  • в якому наявні інгредієнти, не вказані в меню
  • що містить сторонні предмети
  • яке явно не придатне для споживання (зіпсоване, несвіже)
  • з суттєвим запізненням (якщо офіціант заздалегідь запевнив, що страву принесуть протягом конкретного часу

 

ВИ МОЖЕТЕ:  не сплачувати за замовлену страву і вимагати безкоштовно замінити її на іншу.

 

Якщо адміністрація закладу відмовляється безкоштовно замінити страву:

 

  1. Оплатіть страву та зафіксуйте докази порушення ваших прав: сфотографуйте страву, зображення в меню, збережіть чек.
  2. Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.

 

Ви також маєте право зважити страву, якщо у вас виникла підозра щодо невідповідності вказаній у меню вазі.

 

 

 

Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено,

Звертайтесь:

  • Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80
  • Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua
  • Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь